tisdag 16 februari 2010

16 Feb SD

Nu är har jag klarat Darksiders och kan återgå till skissandet. Har tyvär inget ordentligt skissblock just nu så de här är skissade i ett trist Randigt block =(







Ok: Den här började som en perspektiv/ben-övning. Fortfarande väldigt missnöjd med hela överkroppen men jag blev less och istället för att riva sönder den, spotta på dess aska och gråta en stund så provade jag att skissa dit ett flygplan under henne. Vet inte varför jag gjorde det dock. Jävla brud

















Ännu en perspektivövning. Relativt nöjd med allt utom hennes face det passar inte in och är för stort.


















P.g.a Föregående bild bestämde jag mig för att öva på lösa ansikten. Kom på att alla kvinnor borde vara skalliga för att rita deras frisyrer ger mig stelkramp i hjärnan.




< Den där leende filuren blev jag nöjd med.







Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Deltagare