fredag 11 februari 2011

Chilli´n

Bara en chill-skiss med en väldigt primitiv photoshop tweek

Blev förvånansvärt nöjd med två saker här. De följer ordningen:

Stolen: Det är allt för sällan jag ens anstränger mig med döda ting i mina bilder och det ska det fan bli ordning på nu. "mer döda ting åt folket" som en viktig kille sa någon gång på ett viktigt evenemang angående döda saker. Säkert på auschwitz. ZING!

Fötterna: Fötter är de nya händerna i ritsammanhang. Händer bruka nämligen vara det svåraste jag visste att rita men nu tycker jag händerna är det roligaste att rita speciellt om man får göra dom komiska eller monsterlika men Fötter, god damn så jävla dryga dom är att få till. Det här är inte ett mästerverk till fötter jag vet men det första försöket jag gjorde på dom resulterar i det man ser här. Hurra för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Deltagare