onsdag 9 februari 2011

Inte Musarm....

... För jag har inte använt någon mus utan endast en musplatta och nu har jag krampaktig smärta i högerarm Har färglagt (eller nästan i alla fall) en till blue bomber. även denna gång endast en IBM som verktyg. Skiss och så givetvis gjord på papper.

Jag ville hålla skissen simpel och "clean" för då går det enklare att färglägga cellshade anser jag.


Som ni ser har jag busat till det och bytt vy från den traditionella 8-bit sidescroll-perspektivet till lite mer aktuellt. nackdelen blev dock att jag sabbade allt då jag inte fick till perspektivet rätt och färgerna liksom inte ville fungera. Så det fick bli utan färg på bakgrunden för jag blev för less för att fortsätta

Nörd plusspoäng till den som kan namnge den röda snubben =) (ledtråd är att det som ser ut som hans öron är saxar)


Spana in den här bilden från Genzoman. Sick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Deltagare