onsdag 2 februari 2011

Jefla Ninjamus

Ny bild

En ninja-mus som ni ser. Har inte ritat på säkert ett par månader och jag skulle nog säga att det beror på att jag är less på alla saker jag ritar vanligtvis. Så nu blir det snart ordning och reda här.

jag har en hel del att ta igen på den här fronten men så här ser priolistan ut just nu:

1: Gör mer beck strippar.
Har faktiskt två som är klara men som jag inte gjort något åt än

2: Fortsätt på illustrationerna min manusförfattare/flickvän vill ha klar till sin barnbok


3:Fixa designen på den hära "bloggen" det är synd att jag är jubelkass på HTML men det ska nog gå att fixa

4: profit


Här kommer föresten en Beck stripp jag gjort för länge sen. jag är inte alls nöjd med färgläggningen. Var tvungen att göra det på en sketen IBM med en kass skärm så då jag var nöjd och klar med bilden och sedan fick se den på en riktig skärm så stämde inte färgerna överens alls så jag glömde helt enkelt bort den.





1 kommentar:

  1. haha! äntligen update! jag tycker de e rätt fint att färgerna e lite "rökiga" på strippen, de gör så de verkligen känns som i l4d:)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Deltagare